vrijdag 13 maart 2015

ordenen


Ik houd van ordenen.
Dat ruimt zo lekker op in mijn hoofd.
Nu ontdekte ik onlangs Marie Kondo (google maar even ;-))
en kijk ik weer met een frisse blik door mijn huis.
Ik ben altijd al goed in opruimen geweest, soms zelfs iets te...
maar nu ging ik toch nog maar weer eens door de boekenkast,
en deed een stapel boeken weg uit mijn studietijd,
die me werkelijk niets meer deden, en die ik al zo lang had staan.
Ik ruimde ook mijn stoffenvoorraad op:
een stapel voor vriendinnen, een lapje voor die, een stapel voor de kringloop.
En een stapel voor mezelf om eens iets mee te doen.
Ik heb al zo lang niet achter de naaimachine gezeten...
Ik naaide dus vanochtend in alle vroegte
een stapel theedoeken, en maakte van 1 grote handdoek twee keukendoeken,
omdat je er daar nooit genoeg van kunt hebben...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...