dinsdag 14 juni 2011

jippiajee-100-volgers-give-away!

WELKOM 100e VOLGER!

Ik heb het al een paar keer op blogs gelezen de afgelopen tijd,
en voor mij geldt hetzelfde:
belofte maakt schuld...
Wie belooft dattie bij 100 volgers een Give-Away houdt....

DUS...

Ik ga iets moois voor 1 van jullie maken!
En dit keer mag je zelf kiezen welke kleur...
Het wordt een raamhanger zoals hierboven,
en als je hem voor het raam hangt,
ziet het er zo uit (lastig fotograferen, 
maar dan heb je een idee van de grootte):
Bovenaan zit een houten hartje:
onderaan hangt een geslepen kristal;
en tussendoor hangen vilten hartjes, een vogel,
balletjes in een kleur of kleuren naar keuze.

Wil je winnen?
Laat dan een reactie achter 
met je kleur(en) van voorkeur (maximaal 3).
Iedereen mag meedoen,
het is leuk als je me volgt 
of een linkje op je blog zet,
maar het hoeft niet...

Op 1 juli wordt de winnaar bekend gemaakt!
Doe jullie best...

43 opmerkingen:

  1. DAt wil ik wel hoor....Gefeliciteerd!!
    Hgr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem vanmorgen al hangen bij jou, en dat zou ook zeker niet misstaan voor mijn raam! ;-)
    Mocht ik de gelukkige zijn dan zou ik de kleuren bruin, oranje en paars wel erg mooi vinden.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100ste volger! En wat een prachtige hanger zeg. Ik doe dan ook graag mee.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de 100ste! En ik doe ook graag mee, want ik vind het een heel mooie raamhanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Ik doe graag mee, ik ben dol op rood en/of turquoise. Ik zet een linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie! Precies 100, da's gaaf! Zal ik dan flauw zijn en nummer 101 worden, of heb je dat liever niet ;)
    Maar ik doe mee, hoor, natuurlijk! En mijn lievelingskleuren? Purpertinten, natuurlijk. Rood, oranje en van dat auberginepaars, daar smelt ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met 100 volgers :D ik ben je sinds vandaag ook gaan volgen!

    ik doe graag mee met de give away :) mijn kleurtjes zijn roze paars en grijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. proficiat met je 100 volgers!!! wat leuk!

    En wat een onwijs leuk idee voor een give away....ik doe HEEL graag mee.
    Over een tijdje krijg ik waarschijnlijk een nieuw huisje...en dan zou paars (het liefst aubergine) welkom zijn in de slaapkamer.....of ééntje voor de tuindeuren in okergeel en olijfgroen
    Tja, sorry, ik ben nogal kieskeurig wat kleur betreft,haha. snap dat ik het dan misschien niet wordt :)
    Ik zal straks ook ff op m'n blog reclame maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow 100 volgers! Bij deze beloof ik ook een give away bij 100 (zit pas op 26 :D). Ik doe mee! Lijkt me leuk voor in de klas. Kleuren blauw en groen - onze klaskleuren. Of.... zal ik hem thuis hangen (zei ze alsof ze hem al had gewonnen) dan kies ik rood en grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als jou honderdste volgster doe ik heel graag mee,de hanger is super!Van harte gefeliciteerd!Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooh mooi!
    voorkeur voor kleur...blauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. proficiat !

    ik ga graag voor rood wit zwart !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh super mooi,ik wil ook wel meedoen hoor,mijn favo-kleuren zijn:rood-grijs-fuchsia

    Proficiat met je 100 volgers!

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd namens één van jou 100 volgers!
    Zo'n mooie raamhanger van jou lijkt me te gek, dus ik doe graag mee. Mijn kleurenvoorkeur: paars, oudblauw (als die kleur bestaat, weet geen betere omschrijving) en lila.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wat schattig zeg! En ben ik blij dat ik drie kleuren door mag geven! Dat wordt dus rood wit blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte!! Leuk!!
    zover ben ik nog lang niet.

    En ik hou erg van paars!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Wat een leuke give away maak je. Ik doe graag mee.
    En de kleuren? rood en blauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. JAAA ik doe meeeee!!!
    Te gek zeg 100!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Congratulations on 100 followers! of course I am one of them!!
    I love green and turquoise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I'm in :) en zet 'm op m'n blog. Ik houd van kleurtjes dus van mij mag het alles dooreen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow, prachtig! ik doe mee!

    ik vind rood met oranje en geel geweldig, maar jouw blauwe is ook geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zie mijn poezen al zitten voor het raam, hopend dat ze het vogeltje kunnen pakken ;-)
    mijn lievelingskleuren zijn paars en grasgroen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd zeg! 100 volgers!
    Lijkt me prachtig, zo'n mooie hanger voor mijn raam. Ik ga voor olijfgroen.

    Op naar de volgende 100!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met de 100 volgers!

    Mooi hangertje hoor

    En ik zie dat ik al niet meer origineel meer ben met mijn kleutjes : rood - wit - zwart, lijkt me wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe graag mee....als ik win kies ik voor roze tinten zoals fuchsia...
    En op naar de 150 volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, ik wil graag meedoen. Kleuren.... oranje of zeegroen/blauw maken me het meest vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi, ik doe graag mee.
    Ik vind rood en oranje altijd leuk, maar eigenlijk alle andere kleuren ook. Als ze maar vrolijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi gemaakt, ik doe graag mee en ga voor een paarse!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat, wat leuk! :)
    Ik doe graag mee met je give-away, ga voor roze en oranje...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoe leuk! Je hebt er nog een volger bij en ik plaats een linkje op mijn blog. Ik hou van rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je jubileum ;)
    (ik ook, kijk maar op mijn blog)

    Je raamhanger is prachtig. Ik zou er een uitkiezen in groen, daar ben ik dol op.

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke blog heb je! Ik doe ook graag mee met jouw give-away. Mooie raamhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoe lief en mooi. Dat wil ik wel in mijn kamer. Als ik win wil ik het in de kleur oud-roze, want dat is de kleur van mijn kamer! Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Héé proficiat! Ik zou ook graag mijn kans willen wagen voor deze mooie raamhanger :) Ik heb al een linkje geplaatst op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zag je give away op de blog van Ingthings. Onze tweeling van bijna 3 krijgt een nieuwe kamer. Zou natuurlijk erg leuk staan voor het raam (in wit of roze).

    Groetjes,

    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja leuk, ik doe graag mee!
    Ik hou van rood, roze en wit, maar laat me ook graag verrassen.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik bezocht je blog al een aantal keren, maar volger worden was er nog niet van gekomen, nu wel want ik ben volger 113!!! Ik feliciteer je dus niet met je 100ste maar met je 113de volger :-)
    Enne een paarse of roze raamhanger zal erg leuk staan voor mijn keukenraam :-)
    Groetjes Thea
    (die ook een linkje zet op haar blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat met je 100 ste volger !
    Ik kende jouw blog (nog) niet...maar ontdekte hem via Vicarno's mama.
    Zo te zien zal ik hier nog veel inspiratie kunnen opdoen.
    Ik doe graag mee met de Give Away...en mocht ik winnen...mijn interieurtinten zijn zachtgroen en wit : eventueel met een tikkeltje lichtgrijs of zilver erdoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig ...ik doe graag mee .
    Lees al een tijdje mee , maar was erg stil ..
    Mijn kleuren ..paars, lila, zachtroze ....

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Also I sign up for these fine candy.
    my favorite colour are: claret, purple, orange
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik zou het heerlijk vinden dit aan mijn raam te zien schitteren. Ik waag dus mijn kans! De kleuren die mij het meest blij maken zijn blau-paars en groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wow! wow!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...