vrijdag 4 maart 2016

beddengoed

Bij een scheiding hoort het verdelen van de spullen.
Ik ben aan niet veel spullen erg gehecht,
maar het scheiden van de boedel brengt een hoop emoties met zich mee.
Dat is niet erg en helpt ook bij de verwerking,
dus zoek ik regelmatig wat uit en ga bewust op zoek naar
nieuwe spullen om mijn huis weer eigen te maken.

Een van de eerste dingen die ik kocht nadat de spreekwoordelijke 
kogel door de kerk was, was een bed.
Het kopen van het bed stond voor mijn eigen keuzes maken,
en daar hoort ook eigen beddengoed bij.
Nu ik mijn eigen keuzes mag maken over hoe mijn huis eruit ziet,
kan ik ook slapen hoe ik wil, namelijk onder vintage beddengoed!
Ik kocht op Marktplaats wat vintage lakens en slopen,
kocht bij de Zeeman gewone witte lakens,
en naaide mijn eigen vintage dekbedhoezen,
die ik helaas moet delen met de dochters,
want die vinden ze ook erg mooi ;-)

3 opmerkingen:

  1. goh veel gedoe allemaal!
    Sterkte ermee en geniet van je eigen nieuwe thuis creëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik vind het ook enorm leuke motiefjes! Vooral doen waar je echt happy van word juist in deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Mijn moeder heeft het linker laken in het oranje en gebruikt 'm nog steeds, topkwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...