zaterdag 22 januari 2011

wat te doen?

Zo bereid je je voor op een vol huis met kleine logeetjes, leuk, druk, weinig tijd om iets voor jezelf te doen. Het huis op vrijdag al gepoetst, zodat alle tijd aan neef en nichtje gegeven kunnen worden, en zo is het weekend leeg, want ze zijn ZIEK. Grote dochter stiekem blij dat de vrijdagavond nu vrij is om de finale van The Voice te kijken (heimelijk genoegen van moeder en grote dochter: met een chippie op de bank naar The Voice kijken), als tante er was geweest hadden we het niet gekeken. En dan de zaterdag, en de zondag, ineens vrij om naar eigen inzicht in te vullen.

Jee, wat te doen?

Eindelijk die sok afbreien? Of
het project kersenbloesemlampekapje afmaken? Of
puzzelen hoe ik die magnoliabloem moet afhaken, ik om er namelijk niet uit, help! Of
beginnen aan het sneeuwkloklampekapje, daar begint het nu ook tijd voor te worden, toch? Of
verder aan de paashaasjes? Of
breien aan mijn lappendeken de ik maak van restjes sokkenwol? Of
eindelijk eens een hoes naaien voor mijn nieuwe laptopje?

Jee, wat te doen?

Gelukkig zijn de kinderen druk met hutten bouwen,

dus heb ik een heel weekend om te mijmeren en denken en kiezen of

niks doen....

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke projectjes heb je liggen. Die lapjesdeken... prachtig. Ik ben laatst ook met zoiets begonnen, lapjes breien van restjes wol, maar ik ben nog niet zo ver als jij.
    En hutten bouwen is hier ook een favoriete weekendbezigheid :o)
    Geniet van je vrije weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh ik zie wel even hele leuke dingen voorbij komen! Kersenbloesemlampekapje en sneeuwkloklampekapje...zijn die niet een tutorial waard?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhm, tutorials, ik volg gewoon de beschrijvingen die bij de pakketjes van Lindelicht inzitten. Het zijn helaas geen eigen ontwerpen, zo creatief ben ik nou ook weer niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg: paashaasjes. Maar ja, das natuurlijk puur uit eigen belang :D. Als ik zou kiezen, koos ik eerst de sokken, dan van het restje de poef.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beide doen...mijmeren en niets doen en thee drinken in de hut!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...