zondag 9 januari 2011

Champagne

Gisteren met het hele gezin naar dierbare vriendin E om daar na een lange, niet leuke periode, weer eens te gaan logeren. Het was een succes, zoals vanouds. De kinderen speelden dat het een lieve lust was, en wij kletsten weer eens schandalig bij onder het genot van.... champagne! E heeft namelijk een nieuwe baan, een nieuwe start, een nieuw jaar, alle reden voor een fles champagne dus. Dat was genieten, en genieten, en genieten, en om half drie gingen we maar eens naar bed...



En dan nu, weer thuis, met oververmoeide kinderen, weer even bijkomen, bedenken wat we gaan eten, wat de komende week zal brengen. Na 1 week bloggen heb ik 6 volgers, dat vind ik een mooi resultaat. Zullen er deze week meer bijkomen? Heb me ook aangemeld voor postcrossing, waar ik voor gisteren nog nooit van had gehoord, maar waar ik via een reactie op een bericht van ingthings op werd getipt. Want ik ben het helemaal met haar eens, wat is er nou leuker dan een kaartje/brief sturen of krijgen? We doen het veel te weinig meer! Spannend en nieuw is deze blogwereld voor mij, maar ik ontdek elke dag iets anders en ik geniet er elke dag van. Het leven heeft weer een nieuwe dimensie erbij gekregen, en het kan alleen maar leuker worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...