dinsdag 4 januari 2011

Rok

Vanochtend druk met vervolmaken van mijn blog, zal komende tijd nog wel wat veranderen hier en daar. Zie dat ik al 4 volgers heb en dat binnen de 24 uur, ik wordt er helemaal blij van! En tegelijkertijd heb ik wat waar te maken, ai.

Allereerst dan maar de rok waar ik het gister over had, genaaid van een zwarte denim-achtige stof met een beetje rek erin (gekregen van Rebecca, zie ook haar blog becced, die het weer kreeg van de schoonmoeder van haar buurvrouw, volgjemenog?), en  een stofje dat al tijden lag te wachten tot ik er iets mee deed. Ik vervolmaakte hem met de blaadjes van ingthings, dank voor de inspiratie!

Patroon uit de Ottobre, lente/zomer 2008






1 opmerking:

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...