woensdag 9 november 2011

hij komt, hij komt....

Vol verwachting klopt ons hart...

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi gemaakt. Het is bijna zaterdag, kan haast niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spannend !!!spannend !! zou ik iets krijgen of in de zak verdwijnen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spannende tijd alleen jammer dat de intocht op de verjaardag van mijn dochter is! Wat mooi gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh moooiii! Ik ga volgend jaar mee! Heb wel mijn vilt bestelling binnen, dus ik ga eens knutselen aan de Sint en Piet van jouw patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Sint!!
    Een echte Sint met een hoofdletter!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hij komt! Volgens mij heeft het bijbehorende weer vast vooruit gestuurd...
    Zelf gemaakt dit prachtige exemplaar?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...