Posts tonen met het label wens. Alle posts tonen
Posts tonen met het label wens. Alle posts tonen

zaterdag 31 december 2011

oliebollen en een nieuwjaarswens


Vandaag is het de laatste dag van het jaar,
dat staat hier in Huize Hoepzika altijd in het teken van
vuurwerkstress (zoonlief)
en
oliebollen en appelflappen (de rest van het gezin).
Deze ochtend kreeg Grote Dochter oliebollen-en-appelflappen-bak-les:

en het resultaat:
 Rest mij nog dit:

Tot volgend jaar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...