Vandaag is het de laatste dag van het jaar,
dat staat hier in Huize Hoepzika altijd in het teken van
vuurwerkstress (zoonlief)
en
oliebollen en appelflappen (de rest van het gezin).
Deze ochtend kreeg Grote Dochter oliebollen-en-appelflappen-bak-les:
en het resultaat:
Rest mij nog dit:
Tot volgend jaar!
