vrijdag 4 februari 2011

ik kreeg een award en 't is eindelijk weekend!

Gisteren was een hele lange dag. Eerst op cursus, daarna een moeilijk slechtnieuwsgesprek op het werk voeren, snel naar huis en eten, daarna met grote dochter naar de open dag van een middelbare school.
Poeh poeh, om negen uur was ik eindelijk zover dat ik rustig tot mezelf kon komen, met een kopje thee, aan de grote tafel. Even blogjes lezen, heel ontspannend... tot...ik bij ronjaroversdochter kwam, want ik heb een award gekregen! Ze heeft me de Stylish Blogger Award gegeven. Bofkont die ik ben!
Ik viel zowat van mijn stoel. Wat lief, wat leuk, wat verrassend, wat voel ik me vereerd, wat... jee zeg.Dank je wel!

En vanmiddag kwam de man van de post me weer eens een pakje brengen (ze kennen me inmiddels), dit keer de mooie kaars en de kralen die ik bij Katrientjevanalles' give away had gewonnen:
Nu is het, nadat ik straks zoon naar de judo heb gebracht echt weekend, en ga ik eens even relaxen met een cadeautje voor mezelf (doen jullie dat ook wel eens?) (ik bijna nooit, in de vorm van tijdschriften dan, in allerlei andere dingen wel hoor, ha! Chocola, kleren, wolletjes, oorbellen, tweedehands prulletjes, noem het maar op, ik ben heel goed in mezelf verwennen...):
Alvast een fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. oei, ik had ze nog goed verpakt dacht ik. en zie nu dat ze bovenaan gebroken is. Wat jammer. hoop toch dat je het mooi vindt.
    Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja katrientje, ze is inderdaad wat geknakt aan de bovenkant, maar niettemin vind ik haar/hem heel mooi, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owja, mezelf verwennen ben ik erg goed in, helaas is mijn portemonnee daar meestal minder blij mee ;).
    Maar ik heb een abonnement op de Flow, en dat is iedere keer weer genieten.
    Een heel fijn weekend voor jou!! geniet ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd, dit is ook een leuke stylish blog!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...