zondag 8 mei 2011

moederdag

Wij zijn weer terug,
van een heerlijk weekend
in de relaxstand,
van veel zon en plezier,
maar daarover morgen meer...

Nu even over moederdag,
want dat was het vandaag, 
zijn jullie ook zo verwend?
Ik werd verrast door kinderen
die voor het eerst zelf cadeaux hadden gekocht,
oa op de Koninginnemarkt, is dat niet lief?
Dit kreeg ik van grote dochter:
en ja, het rechter cadeau was gevuld met heerlijkheden,
maar ook snel uitgedeeld, ivm het niet kunnen weerstaan van chocolade,
en dat is niet handig als je wil afvallen 
(sorry kind) (maar wel al 3 kilo kwijt...).

En dit kreeg ik van zoonlief,
gekocht op de Koninginnemarkt,
ongetwijfeld gekozen vanwege het mooie doosje:

Dit kreeg ik van jongste dochter:
Jongste dochter weet waar mijn hart harder van gaat kloppen:
VINTAGE:
De zeep is maar 10 jaar jonger dan ik.... ;-)
Smelt...

En dit kreeg ik van mijn liefste,
die ook weet waar ik van hou:
SCHMUCK
Ik ben dankbaar,
voor alles wat ik kreeg,
maar vooral
voor alles wat ik heb...

3 opmerkingen:

  1. Jij bent ook al zo lekker verwend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie moederdag en verwendag!!
    Ik was zelf hele dag aan het werk (moeders verwennen!!) Maar voor mij is het elke dag moederdag....!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...