dinsdag 13 september 2011

herfst

De herfst is nu echt in het land,
en ik houd ervan...
van wind en regen, van vallende bladeren,
zelfs van af en toe storm,
van die plotselinge warme dagen tussendoor,
van de warme vesten weer tevoorschijn moeten halen,
en 's avonds met wollen sokken onder een dekentje kruipen.
De seizoentafel heb ik ook maar weer omgetoverd:
Op de tafel staat mijn pompoenenlichtje:
En voor het werk maakte ik bladmannetjes (Tintangel),
die zich in de wind niet lieten fotograferen...
dus dan ook nog maar eens zo:
Ze komen aan een tak boven de tafel te hangen, 
met nog een paar vriendjes!

8 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke tafereeltjes.... Zo knus, en met van die prachtige herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook zo van de herfst, vind de seizoentafels ook altijd zo mooi in deze tijd. Leuk om die van jou te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bladmannetjes... wat lief! Toen ik nog voor de klas stond maakte ik ook altijd een herfsttafel met de kinderen. Heerlijk. Ik houd ook van de herfst. Alleen al die regen vind ik maar niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi herfsttafreel heb je gemaakt :-)

    Dankjewel voor de knielappen. Er komt snel wat jouw kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk de herst, echt weer lekker knus inderdaad!
    Ik wacht nog even met de herfsttafel totdat de bladeren wat meer hun mooie rode en oranje kleuren hebben en er van die mooie glimmende kastanjes zijn, maar ik heb er al wel zin in.

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...