dinsdag 13 maart 2012

jurianne-matter-give-away

Na alle ellende de afgelopen weken
voel ik dat het een goede kant op gaat.
Er is berusting en een gevoel van ergens komen met z'n allen, 
en dus is het tijd voor iets leuks!
Het is GIVE-AWAY tijd!

Onlangs bestelde ik iets van Jurianne Matter
(ik houd van haar ontwerpen, zo mooi!)
bij Babongo, maar leverden zij per ongeluk het verkeerde.
Omdat ik 'dat verkeerde' ook leuk vond hield ik het,
en nu ga ik het aan 1 van jullie weggeven.
En waar gaat het om?

BLOM!

 BLOM bestaat uit een doe-het-zelf-pakketje, 
waar je van alles mee kunt doen:


Hoe kun je winnen?

Reageren natuurlijk ;-) en
vertellen wat jij met BLOM gaat doen!

Meedoen kan tot  19 maart,
dan maak ik 's avonds de winnaar bekend!

Succes!

(Afbeeldingen zijn van de site van Jurianne Matter en Babongo)


6 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! Wat ik met dit kadootje zou doen?
    Gebruiken om de seizoenstafel en de plaats eromheen in de kleutergang op de Vrije School van Vic mooier mee te maken, daar is nog niet zoveel materiaal voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je berusting nu een plekje gaat vinden.
    Graag doe ik mee voor deze GA. Het lijkt mij wel leuk om er iets van een schilderij mee te maken en dan ook een aantal in een vaas zoals op de foto's. Denk dat dat een heel leuk geheel geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé die had ik helemaal gemist ;-)
    Wat ik ermee zou doen? Een hele lieve vriendin van me verrassen die helemaal JM-fan is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooowww... die zijn leuk om mijn (pas gecreeerde) "seizoenstafel/kast" mee op te leuken!

    Ik ding heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat leuk en wat een verwennerij. Ik doe eigenlijk nooit meer mee aan giveaways omdat ik nooit win, maar deze kan ik niet overslaan.
    Het nieuwe boekenhoekje van de kinderen die nog in de maak is zou ik er graag mee willen opvrolijken, want een fijn hoekje om te lezen is nog fijner met een mooie versiering. We zouden iig heel erg verrast zijn op de verjaardag van zoon (19 maart) mochten we winnen.

    Op mijn puurspeelgoed blog is ook een giveaway, wie weet vind je het leuk om daar aan mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke give away ! Ik wil nog labeltjes maken aan de harten die ik gemaakt heb voor een ruil. Ik zou BLOM willen gebruiken als label om de namen op te zetten.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...