maandag 3 september 2012

zomerfruit-kokoskoek

School begint morgen weer voor de kinderen,
en om zo'n schooldag vol te houden willen ze niet alleen saaie boterhammen ;-)
maar ook nog iets lekkers mee...
Ik heb de regel dat er alleen op lange dagen iets lekkers mee gaat,
en probeer dat lekkers ook nog gezond te laten zijn.
Zo gaan er worteltjes mee, of snoeptomaatjes,
soms een zelfgebakken muffin of biologische sultana.
En soms bak ik ècht iets lekkers,
zoals deze zomerfruit-kokoskoek,
die we gisteren al voorproefden...
 Ik maakte de koek naar dit recept, maar deed hier en daar een aanpassing:
Zo gebruikte ik bij gebrek aan verse bramen anderhalf doosje
diepvries-zomerfruit, en gebruikte ik ipv bruine suiker 200 gram palmsuiker.
Zo, het schooljaar kan hier in ieder geval goed beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...