maandag 8 oktober 2012

hergebruik # 14b: oililytrui wordt winterrok, en een give away!

Gister zette ik al een rok in elkaar,
gemaakt van een oude maatje-meer-oililytrui,
en vandaag deed ik dat alweer...
 Dit is een heel andere trui,
en dus een heel andere rok geworden:
 Van deze trui waren ook de mouwen goed bruikbaar,
dus naaide ik ook nog een minirok,
voor een meisje maat 122/128:
 voorkant
 achterkant
 de bovenkant heeft een schulprandje
 het oililymerkje naaide ik er weer op,
en een vintage kantrand eronder.

En tja....
jongste dochter bleek er niet in te passen,
dus ga ik hem weggeven aan 1 van jullie!

Wie heeft een dochter in maatje 122/128
en heeft zin om haar in een warm oililyrokje te steken?

Laat een reactie achter en ik loot
donderdag 11 oktober wie hem krijgt...

11 opmerkingen:

  1. Wow wat gaaf! Niet voor Elke hoor, dat duurt nog zo lang voor ze erin past!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die is zo mooi!!!! Ik doe graag mee! Oudste dochter zou erin passen en ik denk dat jongste dochter m dan stiekem pikt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je rokken zijn prachtig, maar ik doe niet mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is heel erg mooi en die kleuren !
    Ik wil heel graag meedoen,mijn dochter heeft 122/128 ,woohooo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi!! Hier een bijna jarige dochter met maatje 122/128. Ze zal de rok prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas pas ik niet meer in een maatje 122-128 :) Maar vriendinnetjes van Vic wel, dus ik doe dolgraag mee, prachtig stuk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil ook wel graag een kansje wagen. De Dochter past momenteel in maat 116/122...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo mooi!
    Elke draagt nu maat 104/110, het duurt dus nog even voor de in dit rokje gaat passen. Maar leuk is die zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik geniet zoooo van jou blog!
    en wat een mooie trui verandering

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gave rok-jammer dat ie niet groter is-zou hem gekocht hebben. Gaaf met dat kant-helemaal af. Wat zal de winnaar er blij mee zijn-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...