donderdag 3 januari 2013

gedroogd fruit

Als er 1 ding is wat mijn kinderen lekker vinden,
dan is dat gedroogd fruit.
Vooral de gedroogde mango, die ik in de natuurvoedingswinkel koop,
is favoriet, en een supergezond tussendoortje bovendien!
Nu aasde ik al langer op een droogapparaat,
maar op marktplaats zijn ze zo weg,
en dus besloot ik te sparen voor een nieuwe.
Deze week kocht ik er een, en ik ben helemaal in mijn nopjes!
 Wij hebben nu ons eigen gedroogd fruit:
appeltjes en mango om mee te beginnen.
Lekker joh!
En ik popel om de ongekende mogelijkheden te onderzoeken
(bijvoorbeeld je eigen instant-soepje maken, voor op vakantie).

3 opmerkingen:

  1. Wat een idee zeg, ga ik ook eens halen voor de kids. Al zijn ze hier ook gek op nat fruit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! Die had mijn moeder vroeger ook! Zo aten wij op vakantie gedroogde boerenkool. Werkte prima (zolang je moeder de juiste hoeveelheid water toevoegt aan de aardappelpuree, anders heb je zoals wij: boerenkoolsoep ;)).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vind gedroogd fruit ook heerlijk , waar heb je dit mooie apparaat gekocht ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...