woensdag 20 februari 2013

boekweitpannenkoeken met fruit

Ik wil niet te veel brood eten,
en dus is het elke dag zoeken naar de nodige variatie,
maar de boekweitpannenkoeken met fruit 
doen het hier in ieder geval goed!
Je hebt hiermee een heerlijk warm, glutenvrij ontbijt
waar je een hele ochtend mee kan doen ;-)
Ik gooi een doosje bevroren (en eerst ontdooide) bosvruchten 
met een halve liter sojamelk in de blender.
Dan heb ik een roze milkshake...
daar voeg ik 3 eieren bij en een dusdanige hoeveelheid boekweitmeel
dat ik met klutsen een lekker beslag heb.
Bakken in de pan met een beetje olie:
beetje ahornsiroop erop en smullen maar!

4 opmerkingen:

  1. HOLA, COMO STAS... INTERESANTE TU BLOG.
    AHORA TE SIGO, TE INVITO A QUE ME VISITES Y VEAS LO QUE YO HAGO, SERAS BIENVENIDA SIEMPRE..
    BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYDA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook "SMILE" op m'n t-shirt zetten als ik dit als ontbijt kreeg ;-D Jumzer!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...