zondag 4 augustus 2013

ssssst... ik lees # 31 en een swap

Ik las in de vakantie heel wat boeken uit,
en liet ze hier en daar achter,
in Frankrijk op verschillende campings,
in de bibliotheek of bij mensen die ook lazen.
Ik vind het leuk dat mijn boeken ergens anders verder leven,
want boeken moeten gelezen worden!
Nu ben ik al even bezig in een wat taai boek
over een Ierse familie, waar het één en ander gebeurd is,
maar wat daar kom je maar langzaam achter.
Ik heb het nog niet uit en wacht nog op de ontknoping...
 Lees hier meer over de inhoud van het boek.

Wie heeft er zin om met mij dit boek te ruilen?
Als ik het uit heb stuur ik het je toe,
en jij bezorgt mij een ander boek, waarvan je denkt dat ik het leuk zal vinden...

Heb je al een suggestie voor een ruilboek,
meld die dan in je comment,
ik laat snel weten met wie ik wil ruilen!


2 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk! Ik wil wel mee doen aan je ruil!
    Wat dacht je van Stoner? Die kreeg ik weer via een ruil van iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik een mooie ruil! Mail je mij even?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...