zondag 26 januari 2014

the sky is high - week 4

Een grijze week dit keer,
of een zilveren week, zoals iemand me zei,
dat klinkt minder grauw....
en toch verandert dat helaas niks aan het weerbeeld.
Ik zag dat het her en der gesneeuwd heeft in Nederland,
dat had al een heel ander plaatje opgeleverd,
maar misschien komt dat deze week?

 maandag 20 januari, 
op het werk

 dinsdag 21 januari, 
ik fietste langs het Weerwater, dat prachtig in de mist lag

 woensdag 22 januari, 
de zon op zien komen tijdens het werk

 donderdag 23 januari, 
onderweg naar Nijmegen in de auto zag ik zoveel mooie plaatjes,
heb er snel een geschoten, zou ook niet veel zon meer zien die dag...

 vrijdag 24 januari, 
vanaf het balkon van mijn moeder, 6 hoog met prachtig uitzicht over de stad

 zaterdag 25 januari, 
de hele dag wachten op een streepje zon,
maar aan het eind van de dag nog niets gezien...

zondag 26 januari, 
aan het eind van de dag tijdens een rondje hardlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...