zondag 16 maart 2014

high in the sky: week 11

Wat vliegen ze voorbij, die weken, dit was alweer week 11!
Gelukkig waren er weer prachtige luchten te bewonderen...

 maandag 10 maart 2014,
het was flink bewolkt, maar de zon deed zijn best en won uiteindelijk toch nog!

 dinsdag 11 maart 2014,
op weg van het werk naar huis, na een stralende dag.
Ik verbaasde mij thuis over het stipje boven de zon,
geen idee wat het is, een schittering in de lens, of een planeet?
Wie het weet mag het zeggen....

 woensdag 12 maart 2014,
op weg naar huis na weer zo'n mooie dag met zon.

 donderdag 13 maart 2014,
het was veel blauw in de lucht en ik zocht naar een kleine oneffenheid, een wolkenstreep...

 vrijdag 14 maart 2014,
de hele ochtend was het al bewolkt en fris,
maar vanaf het balkon van mijn moeder is te zien dat de zon toch wel zijn best deed.

 zaterdag 15 maart 2014,
na een lunch met S in de stad op weg naar huis,
er was zo'n dynamische lucht te zien, het was lastig kiezen welke foto het moest worden...

 zondag 16 maart 2014,
vanuit mijn zolderraam,
en 's avonds vanuit de voordeur maakte ik de laatste foto:

Tot volgende week!

2 opmerkingen:

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...