dinsdag 11 maart 2014

high in the sky: week 10

Ik voelde me zondag, ondanks het mooie weer niet zo lekker,
en gister was ik druk, dus met wat vertraging ...
mijn week 10 met mooie luchten!
Kijken jullie mee?
 maandag 3 maart 2014,
onderweg naar het werk

 dinsdag 4 maart 2014
onder weg naar het werk

 woensdag 5 maart 2014
op weg naar huis

 donderdag 6 maart 2014
vanuit het raam van jongste dochter

 vrijdag 7 maart 2014
op weg naar de stad

 zaterdag 8 maart 2014
mooie zonsopgang vanuit de tuin

 zaterdag 8 maart 2014
op weg naar Nijmegen zag ik vanuit de auto de prachtigste luchten voorbij schuiven...

zondag 9 maart 2014
het was een prachtige dag, 
jammer dat ik me niet lekker voelde en er dus niet ten volle van kon genieten,
hopelijk volgen er nog meer van die heerlijke dagen...

Tor volgende week!

PS, zoals jullie zien heb ik de lay-out weer in oude staat hersteld.
Het zag er mooi uit (vond ik), maar het was niet zo praktisch werken,
en toen ik ook nog van een lezer (Dank je Sillie) te horen kreeg dat het niet handig bekijken was,
besloot ik het weer te veranderen.
Welkom terug dus ;-)

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige luchten!!
    Ik hoop dat je weer beter bent!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...