zondag 2 maart 2014

high in the sky: week 9

Deze week stond bol van het studeren en weinig tijd voor andere dingen.
Vandaag even een studeerpauze ingelast
om te genieten van het mooie lenteweer,
al waai je hier je hemd uit in de polder!
Hoe is het weer bij jullie vandaag?

En genieten jullie weer mee met mijn luchten van deze week?
 maandag 24 februari,
opkomende zon op weg naar mijn werk, 
wat zal ik dat gaan missen binnenkort
als de dagen weer gaan lengen...

 dinsdag 25 februari 
en elke dag is die opkomende zon ook anders, fascinerend!

 woensdag 26 februari
's ochtends op weg naar mijn werk

 donderdag 27 februari
vanuit de tuin, de bovenste wolken waren roze,
maar dat zie je helaas niet zo mooi op de foto terug.

 vrijdag 28 februari
spannende lucht vanaf het balkon van mijn moeder,
het was een prachtige dag met veel zon, zo mooi!

 zaterdag 1 maart
alweer zo'n mooie dag met fijne wolken 

zondag 2 maart
je waait je hemd uit,
maar het levert prachtige luchten op!

1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Lucht is altijd zo prachtig! In de zomer lig ik vaak in het gras te kijken naar de lucht!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...