zondag 6 april 2014

high in the sky: week 13 & 14

Ik was het niet vergeten vorige week,
in had gewoonweg geen tijd,
en dus deze week 2 weken lucht, wat een geluk!

maandag 24 maart 2014
op weg naar mijn werk

dinsdag 25 maart 2014
vanuit de tuin, de magnolia rechts wordt steeds mooier

 woensdag 26 maart 2014
op weg van werk naar huis, zó mooi!

donderdag 27 maart 2014
wederom een zonsondergang, maar ik was eigenlijk net iets te laat...

 vrijdag 28 maart 2014
meteen bij het opstaan een foto vanuit het dakraam genomen

 zaterdag 29 maart 2014
op bezoek bij vriendin K geweest en op de terugweg
deze foto van de skyline van Almere genomen

zondag 30 maart 2014
vanuit de tuin

maandag 31 maart 2014
op weg naar het werk, een magische lucht!

dinsdag 1 april 2014
vanuit de tuin

 woensdag 2 april 2014
op weg naar het werk

donderdag 3 april 2014
in mijn tuinstoel in de tuin, met een haakwerkje op schoot,
de zon nog net zichtbaar voor hij achter de daken zal verdwijnen...

vrijdag 4 april 2014
de hele dag was het grijs, ik wachtte en wachtte maar op de zon,
die zich overigens niet liet zien, dus een foto van de schemering...

 zaterdag 5 april 2014
heerlijke dag!

zondag 6 april 2014
veel grijs weer vandaag, en zelfs een beetje regen...

Tot volgende week!

1 opmerking:

  1. Als je die op het einde allemaal in een filmpje zet krijg je een mooi overzicht. Prachtige foto's!

    Ps: kom je lekker mee chatten in het bloggerscafé? (facebookgroep voor en door bloggers)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...