dinsdag 22 april 2014

iemand zin om te ruilen?

Af en toe ruimen wij de boekenkast op,
want er komt steeds veel bij en dan moet er ook wat weg, vinden wij.
Dus gaat er een stapel boeken mee naar de Koningsmarkt
en heb ik er 1 die ik hier wel wil ruilen.
Dus... heeft er iemand belangstelling voor dit boek van Keri Smith?
Het is een grappig boek, nog niet gebruikt ;-), maar niet aan mij besteed.
Misschien is er hier in Blogland iemand die het leuk lijkt voor zichzelf of om cadeau te geven?
Ik hoef er niet iets soortgelijks voor terug,
ik laat me graag verrassen...

Reageer hieronder, dan laat ik vrijdag weten met wie ik wil ruilen.

6 opmerkingen:

  1. Jaaaa! Voor in de zomervakantie (heb het nu zo druk dat ik me time wel kan vergeten, maar een mens moet hopen nietwaar ;-))
    Doe ik je een plezier met iets te lezen of een lekker theetje of een paar maskertjes? Me time in een andere vorm zeg maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedacht me nog: heb ook een vintage schort in de aanbieding, misschien wel toepasselijk voor je nieuwe bedrijf :-)
    Enne, waar blijven al die andere reacties?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, ben zo'n slechte internetlezer de laatste tijd, dus ook hier weer berichten gemist. Toch eens vaker weer goed meelezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh als ik dat geweten had, ik ben zot van keri smith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...