Posts tonen met het label enveloppen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label enveloppen. Alle posts tonen

zondag 11 augustus 2013

hergebruik # 22: enveloppen maken

Zoonlief heeft 9 jaar Vrije School achter de rug,
met een hoop geschilder en geteken,
mappen vol zijn er verzameld.
Net als twee jaar geleden, bij oudste dochter,
zocht ik de tekeningen en schilderingen uit,
bewaarde de mooiste en gaf de minder mooie
 een tweede leven als envelop...


We waren een middagje zoet,
en het resultaat is: 22 grote en 16 kleine unieke enveloppen!

dinsdag 23 augustus 2011

hergebruik # 1: schildering wordt envelop

Vandaag ruimde ik op,
heeeeeel veel op...
Ik ordende onder andere alle tekeningen
en schilderingen, die grote dochter maakte
in klas 1 tot en met 6, en dat waren er veel,
heeeeeel veel....
Ik besloot van mijn idee af te stappen 
dat ik alles moet bewaren,
en maakte een goede schifting.
De 'minst' mooie schilderingen
kregen een nieuwe bestemming:
Ik maakte er enveloppen van!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...