Als je me vraagt wat mijn lievelingskleur is,
dan zeg ik paars, en groen en turquoise
(ik kan niet kiezen, ligt er aan in welke stemming ik ben),
dus toen ik mij ging bezinnen op een give away,
(want er zijn alweer 175 volgers,
welkom allemaal, nieuwelingen!)
moest het paarspaarspaars worden.
Mijn blog gaat over creativiteit, dingen maken
van wol, stof of papier,
met naaien, breien, haken, knippen en plakken,
en soms komen mijn kinderen ook nog voorbij,
maar die geef ik niet weg ;-).
En omdat bloggen niks aan is zonder volgers,
hierbij een hartelijk
DANK JE WEL!!!
En wil ik het volgende aan 1 van jullie weggeven,
want weggeven is zoooo leuk!
want weggeven is zoooo leuk!
(let niet op de ranzige kwaliteit foto's,
ik mis mijn camera met dit donkere weer zeeeeer):
Een paars pakket met van alles wat:
wat paarse stof en knopen en een gehaakte bloem
wat paarse wol om te vilten of breien of haken
en paars papier en wat paarse getinte vintage memory/domino/kwartetkaartjes
Wat moet je doen?
Eenvoudig reageren,
en volger zijn of worden, maar dat hoeft niet ;-)
Woensdag 4 juli maak ik de winnaar bekend!



