dinsdag 10 januari 2012

uitslag blogverjaardag-winkeltjeopen-give away

Rapapa Rapapa...
Hier volgt de uitslag van de give away!
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties.
Ik was nog aan het twijfelen of ik de kaarsen erin zou laten of niet,
omdat ze verzonden moeten worden met pakketpost, 
en daardoor heel duur worden, maar na jullie positieve reacties laat ik ze erin,
en peins ik nog verder hoe ik de kosten kan dekken, door bijv sets van 3 te verkopen.
Tips zijn welkom!

Het doe-het-lekker-zelf-knutsel-frutselpakketje dat de winnares gaat krijgen is dit:
Drie lapjes (voor applicaties of zo)
Een kartonnetje met decoratielintjes (altijd leuk om mee te knutselen)
Drie houten bloemenknopen (om een kledingstuk mee op te vrolijken)
Zeven grote Afrikaanse stokkralen (gemaakt van gerecycled plastic)

En wie mag de winnares dan wel wezen?

Handige An ofwel inmiddels bekend als Studio Anna Maria

Gefeliciteerd!

Mail je me je adresgegevens?

9 opmerkingen:

  1. OHHHHH!!! haha, ik zat je heerlijke pakketje te bekijken (en me te verlekkeren aan die afrikaanse kralen) en ondertussen te bedenken; verheug je nu maar niet, want je zal toch wel niet gewonnen hebben..en toen scrolde ik naar beneden...haha! SUPER! Ben er heel erg blij mee! Ik ga je zo meteen ff mailen.

    Over de kaarsen; ik denk dat het inderdaad een goed idee is om ze dan in setjes te verkopen, maar dan is het wel leuk als ze verschillende afmetingen hebben. Zodat iemand ze als groepje bij elkaar kan zetten zeg maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, handige An:)
    Op het stoffje met stoffieleutjes ben ik wel een beetje jaloers hoor haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd, wat een gezeliige give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooohhhh!! je webwinkel is open!!
    GAAF!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat gaat onze handige An daarmee gelukkig zijn!!!! Dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes met je winkeltje en Ann, veel plezier met het pakketje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb vandaag je pakketje ontvangen. En ben er ZO blij mee :) Echt heel erg bedankt! het is prachtig!
    Ik ben vooral groot fan van de kralen...mag ik vragen waar je die vandaan getoverd hebt? Ik zie eindeloos veel leuke projecten daarvoor in mijn hoofd ;)
    Nogmaals een dikke dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...