donderdag 13 januari 2011

kerstmandala...

Ik had in december het plan om een kerstmandala van Septemberspring te maken. Die was nog lang en lang niet af toen de kerstboom al uitviel, want ik had weer duizend andere dingen die voor gingen. Nu ga ik morgen met een collega naar atelier Wollepop, alwaar een atelierochtend is, om hem maar eens af te maken, of een eind in de richting te komen, want anders heb ik volgend jaar Kerst nog niks af. Vandaar dus deze foto, met daarop de staat van de mandala zoals hij nu is, en ik hoop er morgen 1 te kunnen posten die er meer als een mandala uitziet!

1 opmerking:

  1. Ja, die is mooi! Knap hoor dat je 'em nu nog kunt afmaken. Als een feest/seizoen voorbij is lukt het me ook niet meer om er iets voor te maken meestal...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...