dinsdag 29 maart 2011

een gift, een vondst en een uh...

Gisteravond was ik om 23 uur thuis...
lange dag gehad, maar wel leuk!
Ik kreeg een onverwachtte gift
van haar:
De kleuren komen fletser over dan in het echt,
maar ik ben er blij mee!
Ik zie al een winters wollen rokje,
een lekker damesrokje,
een overgooier,
en jongste dochter ziet zichzelf al helemaal
in een zwierige pandazomerjurk...
Werk aan de winkel, Hoepzika!

Laatst bezocht ik nog eens de Kringloopwinkel,
en vond dit jasje, zonder knopen 
(nou, met 2 knopen dan):
 oei wat een fletse kleur...
in het echt istie kerstgroen!
Maar in het doosje (dat ik toen ook kocht)
met knopen zaten deze mooitjes:
dus die gaan er vandaag nog op,
want met deze tintelige lentelucht 
is een groen wollen jasje
's ochtends op de fiets een must!

En...
ik vond ook deze omajurk-schatten:
Ze zijn te oubollig voor woorden,
maar ik trok ze aan,
en ze zijn leuk!!!
Ik ben een maatje minder dan de jurken,
dus ze moeten ingenomen,
en ook opgelapt,
maar met wat stoere boots
en een mooie ketting,
ben ik komende winter helemaal HIP!
(dacht ik toch zelf,
wat denken jullie,
of verklaren jullie me nu voor gek....)

En ja, ik was dus laat thuis,
dat kwam door dit geval:
(dat begint toch al ergens op te lijken, nietwaar?)
Wil je zien hoe die uiteindelijk gaat worden?
Kijk dan hier.

11 opmerkingen:

  1. hip in een oma jurk? kan me er eigenlijk niets bij voorstellen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jurk kan ik me ook nog niet helemaal iets bij voorstellen ;-) Doe maar gauw eens een foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou nooit zo'n jurk gaan passen, misschien wel jammer als ik jou zo lees. Want wie weet staat het wel erg leuk!
    Wat een leuke paashaas ben je aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi wat een hippe oma jurken, staan je vast prima. Hier zijn we nog niet met de winter bezig, eerst maar eens lekker lente en zomer vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms moet je kleren aan zien voor je een goed oordeel kunt vellen ;). Maar je weet dat het eerst zomer wordt voor het winter is... nu moeten we wel heel lang wachten om het te zien ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jurken zijn echt gaaf! Echt niet gek hoor!
    En het haasje wordt mooi! Ik heb ook al heel lang een paar avondjes Wollepop op mijn lijstje staan, maar het komt er maar niet van..
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die paashaas wordt straks hartstikke leuk. En ik wacht gewoon tot van de winter (ik wil nu helemaal niet aan winter denken)om te zien hoe de jurken geworden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw...wat wordt de paashaas MOOI!!
    En de jurken zijn hartstikke origineel. Lijkt me heerlijk als je zo handig bent met stof. (ik ben zelfs niet handig met ronddwarrelend stof...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, die jurken zijn echt wel erg oudbollig, maar daarom misschien wel zo hip ja! Ben benieuwd hoe ze je staan!

    De paashaas is super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt .. gewonnen. EN de koekjes hieronder ga ik zeker eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou jij hoeft verlopig niet stil te zitten. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...