zaterdag 26 maart 2011

gemaakt en gekregen

Gisteren had ik zin in papier,
dat heb ik soms,
lekker even knutselen...
Ik maakte dit:
een mini raamtransparantje.
Ik stuurde hem ook op,
en ik ben benieuwd 
wat de ontvanger ervan vindt...

Ik ontving zelf ook iets:
Een wensvogeltje van Sil,
omdat ik volger werd!
Wie wil dat nu niet?
Hij hangt nu aan mijn tas...

En in ons huis kwam weer eens 
een Round Robin envelop binnen!
Dit keer voor zoonlief,
die niet met zijn zussen wilde delen,
en er een voor zichzelf wilde.
Dit haalde hij eruit,
met dank aan Krisje 
voor de mooie tekening
dat werd zeer gewaardeerd!
Nog een fijne zaterdag!

6 opmerkingen:

  1. Wat is de krokus prachtig... Daar zal iemand wel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, met zijdevloei. Toen ik de SPW ooit deed pikte ik dat stiekem mee van school omdat je er van die mooie dingen mee kunt maken.
    Mooi dat Leander blij was met de envelop, vond het nog best moeilijk.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke dingen zeg, vooral dat vogeltje wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net je blog ontdekt!!! Prachtig transparantje!!! Ik ben de laatste tijd ook met papier bezig. Ik ga je blog zeker verder volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig keek ik gisteravond bij het thuiskomen nog even in de brievenbus, want daar vond ik een prachtige envelop. Ik had direct een vermoeden van wie die kwam...
    Blij verrast was ik met de inhoud. Dank je wel voor het mooie cadeautje! Vandaag ga ik het een goed plekje geven en een foto maken. Wordt vervolgd!

    En dan dat wensvogeltje... moois om stil van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...