woensdag 12 oktober 2011

beenwarmers

Eerder deze week verknipte ik een trui,
en hield ik mouwen over...
Ik kreeg van jullie leuke suggesties,
maar ik bleef bij mijn eigen, oorspronkelijke, plan,
dat ook het idee van Marjolein was: beenwarmers!
Want daar is het nu weer voor, nietwaar?
Weldadig warm...en ik heb mijn wollen sokken ook maar weer aangetrokken...
Er was ook de belofte om van het achterpand een tweede kussenhoes te maken,
nou, hier dan het bewijs dat ook dat gedaan is:
 Wat rest er nu van de trui?
Twee stukken van de schouderpartij, geen idee wat ik ermee aan moet,
ik bewaar het, denk ik, voor een eventuele applicatie in de toekomst,
je weet maar nooit...

10 opmerkingen:

  1. Nou die zijn goed gelukt!! Zowel de beenwarmers als de kussens. Leuk plan voor je oude trui. Hoe ist met Lisbeth? Kun je nog steeds slapen na het lezen ;-) Ik had er wel moeite mee bij sommige passages. Veel leesplezier!

    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zitten we lekker op 1 lijn! ;-)

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik vind het stofje sowieso geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die trui heb je mooi opgebruikt zeg!! Leuk, beenwarmers, ik heb er heel wat versleten in de jaren tachtig.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...