woensdag 22 februari 2012

hergebruik # 6: trui wordt vest

Ik viste nog maar eens iets uit mijn hergebruik-mij-ajb-mand:
 
de trui is mij iets te klein, oudste dochter houdt niet van coltruien,
en hoe ik er aan kom, geen idee,
Hij ligt al lang te wachten op een goede bestemming
en vorige week kreeg ik ineens een idee!

Ik knipte de trui doormidden,
en knipte de hoeken rond:

Vervolgens zocht ik een bijpassend wolletje,
ik koos voor donkerpaarse Merino wol:

Daarna haakte ik rondom een randje:

en daarna nog een schulprandje erbovenop.
Oudste dochter mocht poseren, hij past haar perfect,
het is jammer dat ze hem niet wil hebben
(te frivool naar haar smaakt...):

 Ik moet de randjes nog even glad stomen,
en ik dacht aan een koordje onder de borst.
Of zal ik een knoop doen, wat denken jullie?


9 opmerkingen:

  1. Wat een geniaal idee, ziet er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! en het staat haar heel mooi...
    Ik zou denk ik een koordje doen, past goed bij het randje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat prachtig gedaan. Ik zou hem zo laten, geen touwtje meer, hij is mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de trui zo veel leuker! En ik denk dat ik hem ook zo zou laten. En anders een simpel koordje misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zonde dat zij hem niet wil dragen ! ik vind hem erg geslaagd!

    ( ps : heb je er al eens aan gedacht om die spamcontrole uit te zetten ? Dat is namelijk nog vervelender geworden dan eerder ! )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super geworden niets meer aandoen,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw zeg! wat een geweldig idee!!!
    ik zou er niets meer aan veranderen, staat haar heel mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...