zondag 5 februari 2012

project lama-jas: het resultaat

Deze week was mijn hoofd bij de lama-jas,
en mijn handen deden het werk ;-)
Ik haakte randjes, dat ging heel vlug eigenlijk,
ik naaide de voering weer aan elkaar,
maakte het ophanglusje,
naaide de zakranden met de wol om 
(een haakrandje werd een beetje teveel van het goeie vond ik),
en toen kon ik mijn jas weer aan
(na de voering gestreken te hebben...natuurlijk).
Ik ben heel tevreden, en het was eigenlijk,
al met al,
niet zo heel veel werk...
Nu heb ik nog veel  van die groene wol over, 
en dacht ik aan een bijpassende  shawl of een col
Dus... wordt vervolgd!

10 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit,weer als nieuw...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsof je hem zo in de winkel hebt gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi geworden. En heerlijk met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een groot effect zoiets kan hebben! Mooi geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi resultaat, hij is weer als nieuw,
    en straks met bijpassende col/sjaal kan ie vast nog
    heel wat wintertjes mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik vind hem geweldig! En heeeeerlijk met dit weer lijkt me. Ben benieuwd naar de shawl/col

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk gedaan! Die kan weer voor nieuw aan! Geniet ervan, zo een heerlijke jas. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gedaan!! En weer ZGAN dus. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...