zaterdag 10 maart 2012

op zoek naar... de beste school # 1

Vandaag ga ik naar de informatiedag over Passend Onderwijs.
Het is een van de vele stappen op onze zoektocht
 naar een goede, of de beste, school voor zoonlief.
Ik vind het maar lastig, want wat is wijsheid?
Moet ik strijden voor het laatste jaar op zijn huidige school blijven,
of is hij misschien wel beter af op een ander school?
En het 'ergste' is, dat er wel iets verandert bij hem,
hij lijkt rustiger, meer gefocust en minder brutaal.
Ik zie dat hij zijn best doet, en ik zie ook 
dat het hem soms veel moeite kost, vooral als hij moe is.
Niet meer naar de BSO lijkt in ieder geval
op dit moment heel goed uit te pakken.
Hij kreeg een mobieltje (en is daar zielsgelukkig mee)
en speelt heerlijk buiten (en sluit dan de achterdeur netjes af ;-)).
Hij is een stuk relaxter dan na een middag BSO, dat is 1 ding dat zeker is!
En de juf meldde dat het deze week fantastisch ging,
dat doet mijn moederhart ook meer dan goed...

1 opmerking:

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...