vrijdag 9 maart 2012

stapeltje lapjes

Ik ben nog niet door mijn stapel heen,
mijn stapel met maak-het-nu-eens-af-projectjes...
Er liggen nog 2 pakketjes te wachten om te maken
en nog 2 projecten om af te maken,
en dan zijn er nog mijn dekentjes:
Gisteren breide ik nog maar weer eens wat lapjes
van restjes sokkenwol.
Die dekentjes zijn voorlopig nog niet af,
maar de rest moet toch wel lukken.
Vandaag zet ik me aan de schoonmaak hier in huis,
en probeer ik wat vilt te knippen,
morgen ben ik op stap (waarover later meer),
en dan heb ik zondag weer tijd om verder te gaan.
En oei.... wat kriebelen mijn handen 
om met iets nieuws te beginnen,
ik heb de wol en de patronen al klaarliggen,
maar ik doe het niet!
Eerst de rest afmaken!
Moeilijk hoor...

1 opmerking:

  1. Ja dat gevoel ken ik. Ben ook aan het afmaken met dingen die zijn blijven liggen. Ruimt ook weer op.
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...