dinsdag 6 maart 2012

super-tussendoortje

Op lange schooldagen placht ik mijn kinderen 
iets extra's mee te geven: ontbijtkoek, stuk komkommer,
sultana, evergreen, stuk paprika etc.
Soms gaat er een zelfgemaakte muffin mee,
of een versgebakken koekje.
Vandaag maakte ik een supergezond tussendoortje,
namelijk raw hemp protein bars
naar dit recept van Green Kitchen Stories:
Ik maakte er 28 minireepjes van, en alleen het chiazaad liet ik weg
omdat dat uitverkocht was in de winkel.
Nu nog laten testen door mijn deskundig testpanel...
 
Verder bakte ik ook nog digestive koekjes zonder suiker
en gebruikte daarvoor dit recept van Suikerwijzer:
 Die zijn in ieder geval goedgekeurd!

1 opmerking:

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...