dinsdag 1 mei 2012

vondsten

Kijk, wat ik vond op Koninginnedag:
Eindelijk de soort stoel waar ik al zo lang naar zocht!
De zelfgemaakte bekleding vind ik erg leuk,
maar de huisgenoten vinden het te donker.
Maar... zolang er geen goede stof ter vervanging is gevonden,
blijft dit er nog op.
 En ik vond mooie wol, waar ik een omslagdoek mee ga breien;
Nu nog het patroon zoeken, want dat ben ik kwijt...

En ik vond nog wat leesvoer, voor regenachtige dagen ;-)

En tevens nog wat leesvoer voor de kinderen:
Matilda van Roald Dahl, en Kuifje in Amerika.

En oh ja, nog een bundel dunne gekleurde kaarsjes,
met houten kaarsenstandaard (niet gefotografeerd).

Wij waren de hele dag op pad met vrienden
hebben ge-bbq-d, en lol gehad,
en lagen 's avonds moe maar voldaan in ons bed...

4 opmerkingen:

  1. mooie vondsten!!! ik vind die stoel wel iets hebben ... niet dat hij hier thuis zou passen maar ja, hier thuis past maar weinig lol ...
    heb je een idee in wat voor stofje je hem wil bekleden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het stofje vind ik juist erg leuk. Mooi veel garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je volgende bericht gaat bij mij niet open.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat er is genoten-en die stoel-te gek-lijkt me heerlijk zitten-geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...