donderdag 27 december 2012

nieuw logo

Vorig jaar maakte manlief voor mij een logo.
omdat ik er zelf niet uitkwam,
of op zijn minst niet tevreden was met het behaalde resultaat ;-)
Toch wilde ik weer eens zelf aan de slag,
en vandaag is het me gelukt
iets te maken waar ik tevreden over ben.
Soms moet je dingen even anders doen
en je oorspronkelijke plan overboord gooien,
de vizieren open zetten en het maar laten komen.
 Ik tekende eerst dit, 
en maakte er vervolgens het volgende logo van:

Vinden jullie het wat?


* Na jullie opmerkingen, en die van mijn kinderen niet te vergeten...
heb ik toch de oorspronkelijke tekening aangepast en als logo gebruikt.
Dank voor het meedenken!*


7 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind alleen de oorspronkelijke tekening wat duidelijker, qua randen en contrasten. Maar ik snap je voorkeur voor roze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens Roos, alleen kreeg ik het niet duidelijker. Ik moet nog wat oefenen met die tekenprogramma's... Ik ga er nog eens aan sleutelen.

      Verwijderen
  2. Ik vind het zeker wat, heel wat zelfs. Mooi getekend, en erg origineel, helemaal geslaagd dus volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Al vind ik de eerste ook erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...