woensdag 26 december 2012

rustige kerst

Ik was een paar dagen ziek, 
maar net op tijd beter om de kerst mee te maken.
Wij hadden een rustige kerst,
met knutselen

 (vuurwerkstandaard)
en lezen.

Vandaag kwam mijn familie langs om een kerstlunch bij ons te genieten,
en wie wil weten wat we aten,
ik maakte het veganistische en glutenvrije kerstdiner van 2011
Het was heerlijk, en vooral de ijstaart is een aanrader!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hadden?
Ik heb nu nog anderhalve week vrij
en ga me beraden op wat ik allemaal zal gaan doen,
en hoop weer wat vaker te kunnen posten,
want het was de laatste tijd wel wat magertjes hier ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...