zaterdag 16 februari 2013

muts(je)

Ik had een brei-opdracht deze week.
Zoonlief wilde een muts voor zijn pop.
Daar begon hij eerst zelf aan, 15 steken opzetten zei juf.
Na ja, dat paste natuurlijk nooit, met zo'n bos haar.
Dus uitgehaald.
Ik adviseerde het dubbele aantal,
hij weer breien...
Paste hij weer niet (veel te snel geminderd ook, maar ja).
Toen vlogen de breipennen door de kamer,
gelukkig niemand gewond ;-),
en was hij niet meer van plan te breien, ooit van zijn leven,
maar een muts moest er toch komen,
want een mutsenkind met een pop zonder muts...
en dus vroeg hij mij ten einde raad..
u raad het al...
een muts(je) te breien,
en dat deed ik natuurlijk,
met alle liefde...

3 opmerkingen:

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...