zondag 17 februari 2013

chocola met een bite

Ik maakte voor manlief voor Valentijn een doosje chocola,
met een bite...
 Daartoe smolt ik twee plakken chocolade au-bain-marie,
een plak puur en een plak melkchocolade.
ik voegde daarbij een handje gojibessen,
een handje pompoenpitten,
een handje amandelschaafsel,
een handje geraspte kokos,
en een beetje keltisch zeezout.
Ik roerde het goed en stortte het in koekjesvormpjes.
Liet het stollen,
en verpakte ze in een mooi doosje.
Makkelijk zat, en heerlijk!

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een heerlijk recept. Die gekleurde stukjes in de chocolade maken het wel heel aantrekkelijk. Manlief zal hiervan wel gesmuld hebben. Lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm! Lekker hé, zelfgemaakte bonbons... Maak ze ook zo nu en dan, met alleen pure choco en gehakte studentenhaver; die doe ik in een siliconenvorm en giet daar de chocola overheen... Uurtje koelkast en fini! :-)
    Lekker smullen, liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pure chocolade is gelukkig niet zo slecht als melk.....;) geniet ze, groet de Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...