donderdag 28 februari 2013

nog 110 te gaan, of zo

Er zijn van die werkjes die lijken niet op te houden.
Een lappendeken maken van restjes sokkenwol,
dat is er zo één...
Ik heb een weekje vrij gehad en probeerde minstens 1 blokje per dag te breien,
de afgelopen dagen breide ik er weer 5:
 Het is een heerlijk tussendoor karweitje,
maar het zou ook leuk zijn als hij een keer af kwam...
Ik ben er inmiddels al ruim twee jaar aan bezig,
zo zag hij er in januari 2011 uit:

 en zo in januari 2012:


 en nu?
nu ben ik tevreden over de breedte,
en hoef ik alleen nog maar in de lengte,
nog 110 blokjes breien om precies te zijn...


9 opmerkingen:

  1. Wel lekker vrolijk... Nog even volhouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk uit. Gezellig al die kleuren en dan om en om in de lengte en breedte. Klopt het dat je nu dan op de helft bent? Ik heb even zitten tellen. Maar je schiet nu wel hard op. 5 per dag = 35 in de week dus dan is het nog een kleine 3 weken. Moet vol te houden zijn (hihihi)
    Ik weet niet of dit verhaal je nu bemoedigt of dat het je wat in een teneur stemming brengt. Maar het resultaat is fantastisch!

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooo, wat wordt hij mooi maar had je dan zoveel restjes sokkenwol??? Nog even doorbijten en dan heb je een echt kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf projekt. En heerlijk om onder te liggen. Ik ben ook aan zo'n projekt begonnen, maar dan met granny square's. Ook al zo'n hels karwei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een werk he. Knap hoor dat je er aan door blijf werken!! En och ....... wat zijn nu 110 lapjes .......je bent al over de helft..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een project, een heel karwei. Ik snap dat je het nu wel eens af wil hebben. Maar je bent nu al zo ver, dat het einde in zicht komt. Goed gedaan!
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat word hij mooi! Oooh wat een werk, maar zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa wat een mooie deken! (had je voor de hele straat sokken gebreid?)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...