zaterdag 2 februari 2013

wat vouwwerk werd een cadeautasje

Jongste dochter loopt heel wat feestjes af,
ruim meer dan de andere twee samen...
en daarvoor moeten steeds cadeautjes gekocht en ingepakt worden.
Als er de tijd voor is maak ik daar graag iets moois van,
en vandaag had ik tijd!
De gekochte waar was niet al te groot,
en dus wilde ik een cadeautasje of -doosje maken.
Lang leve pinterest,
waar ik al veel ideetjes opdeed, en zo ook vandaag:
 Ik vond een voorbeeld, maar geen tutorial,
dus vouwde ik zelf wat in de rondte, en kwam tot dit resultaat.
Ik beplakte daarvoor eerst een roze A4tje met kaftpapier,
om het een en ander steviger te maken.
Een tutorial wil ik wel maken,
maar het licht is zo beroerd hier in huis,
dat dat niet goed lukte, misschien een volgende keer...
 

1 opmerking:

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...