vrijdag 8 maart 2013

zucht...

In het najaar verfde ik zelf wol.
Van de bruine wol wilde ik een vest breien.
Ik vond een mooi patroon, en toog aan het werk.
Maar weet je wat het is, ik houd niet zo van grote projecten.
Halverwege ben ik het zat,
en wil ik eigenlijk niet mee verder, maar moet ik van mezelf...
Het is elke keer weer een toestand,
maar...
gisteren was het vest eindelijk af.

Ik was eigenlijk niet helemaal tevreden over hoe ik de mouwen gebreid had,
maar.. nou ja, dat vergaf ik mezelf wel ;-)
Maar waar ik echt bang voor was werd bewaarheid: hij is te klein.
Ik bespaar jullie de foto's als ik hem aan heb,
gelukkig kan jongste dochter hem aan
(voor haar is hij iets te groot, maar ze ging er deze ochtend wel mee naar school),
en ondertussen heb ik nog steeds geen eigengebreid vest....




Zucht...


7 opmerkingen:

  1. wat zonde, maar wel fijn dat je mooie dochter hem aan kan! Knap gemaakt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh zo herkenbaar. Ik heb van een mutsje nu al 3 versies af (en ben met de vierde bezig voor de pop) maar de maat... Net te klein, net te groot. Zucht inderdaad! Vooral als je er lang mee bezig bent geweest.

    De wol vind ik overigens prachtig! En hij staat je jongste prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wol en een mooi vest maar ja als ie niet past, gggrrrr ik ken het gevoel en vooral na een groot project, zo'n teleurstelling. Ga je maar richten op het voorjaar dan komt jou eigen vest volgende winter wel en dan lekker op tijd beginnen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar je project is af en dat getuigd van doorzettings vermogen en je dochter blij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar jouw vest is ook mooi, schone kleuren! Jammer voor jezelf, maar leuk voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen maar wel leuk dat je dochter hem showt en aandoet. Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gebreid! Voor je dochter leuk! Prachtige wol en staat haar goed. Leuk blog heb je! Groetjes Stella.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...