zaterdag 22 juni 2013

luizenplaag (en wat reclame)

Ik kan dan wel niet moestuinieren,
maar voor de rest lukt het best aardig.
Ik laat de planten gewoon welig tieren...
en de luizen doen ook dit jaar (vooral in de kamperfoelie) weer vrolijk mee ;-)

 Maar daar heb ik wat op gevonden!
Ik bestelde een zakje lieveheersbeestlarven:
en hing die op in de tuin:
 Ik hoop zo op een natuurlijke en milieuvriendelijke manier
van mijn luizen af te komen...
Wil jij dat ook, of heb een andere plaag in je tuin? Kijk dan hier.

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief, leuk en slim idee die lieveheersbeestjeslarfjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai! Ja, die heb ik ook; elk jaar weer op het mini treurwilgje... Ach, hij kan het hebben en dan hebben de mieren wat te eten (ofwel hoeven ze dan niet naar binnen)! Goed zeg, die site. Gelijk even gekeken! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...