zondag 18 mei 2014

ik stop er mee.... voorlopig in ieder geval ;-)

b
Lieve lezers en volgers,
ik ga (voorlopig) stoppen met dit blog.
De kinderen zijn groter en willen niet meer op mijn blog voorkomen,
en ik heb het druk met mijn eigen bedrijf,
en daardoor weinig tijd voor creatieve uitspattingen.
Mijn doelstelling voor dit blog was 3,5 jaar geleden
om mezelf weer in de creatieve stand te zetten en dat is me zeker gelukt.
Ik voel het bloggen steeds vaker als een moeten en dat is nooit mijn bedoeling geweest,
dus zet ik er een punt achter, al is het met pijn in mijn hart,
want zo'n blog is toch een beetje je kind en uitlaatklep.
Ik mis ook een beetje de interactie met de lezers (ik schreef er als eens over),
wat maakt dat ik het bloggen minder leuk vind geworden,
want juist die interactie maakte het bloggen voor mij tot een meerwaarde,
het ging me niet alleen om de dagboekfunctie, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nou ja, tijd voor andere dingen dus...

Wie mijn mooie luchten wil blijven bewonderen is welkom om mij te volgen op Instagram,
en natuurlijk kun je van mijn recepten blijven genieten op Peterselie & co
en je kunt ook nog lid worden van de facebookpagina van Peterselie & co.
Wil je zien waar ik door geïnspireerd wordt? Volg me dan op Pinterest.
Zo zie je maar, ik ben niet weg uit de digitale wereld, alleen weg van dit blog...

Maar zeg nooit nooit, dus wie weet pak ik het over een tijdje weer op.
Voor nu zeg ik dank je wel tegen alle trouwe lezers en wie weet tot ziens!

10 opmerkingen:

  1. Hi Kirsten, jammer maar ook begrijpelijk, ik ga je op andere manieren volgen. Groetjes Gracia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer!!! Maar ik snap het helemaal.
    Alle geluk van de wereld toegewenst, voor jou, je gezin en je bedrijf!
    x
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig!! Ik las hier altijd heel graag mee!! Maar ik versta het wel!! Het gaa je goed!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer. Begrijp het ook. Het allerbeste en veel succes met alles wat je onderneemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer, maar ik begrijp het helemaal! Wie weet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer maar wel begrijpelijk hoor..... Succes met al je andere bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je stopt maar zoals hierboven ook al gezegd, ik snap het natuurlijk wel. Veel succes met alle mooie dingen die je gaat doen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blogje! ik zag u via andere haaksters, mooi om hier te lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...