donderdag 12 februari 2015

terug van weggegweest

Mei vorig jaar postte ik mijn laatste stukje, en dat gaf rust.
Veel rust, want tijd voor nieuwe dingen, ruimte voor een ander blog.
Heel lang was ik zo tevreden, tot ik onlangs weer de kriebels kreeg,
ik had namelijk mooie sokken gebreid,
en vond het zo jammer dat alleen ikzelf en de ontvanger er van kon genieten.
Ik breide zelfs nog een paar:
van allemaal restjes sokkenwol.
En nou ja,
na lang aarzelen,
besloot ik toch het bloggen weer op te pakken.
Met kleine impressies van wat ik doe,
en wel anders dan voorheen, denk ik, maar ik vind het leuk,
en dat is het belangrijkste...

5 opmerkingen:

  1. welkom terug ! wuif wuif ! Het zien er heerlijke sokken uit vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook wel heule leuke sokken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, van die restjes! Daar loop je vrolijk mee rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sokken heb je gebreid, dat staat ook nog op mijn lijstje om ooit nog eens te leren. Een leuke manier om restjes wol te verwerken.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...