maandag 24 januari 2011

inrichting

Ik ben op het kinderdagverblijf een nieuwe ruimte aan het inrichten. Dat gaat niet zo snel als ik zou willen, maar het vordert gestaag. Volgende week gaan we er met een klein groepje starten, dus de afronding moet wel in het zicht zijn... Ik wil oa voor op de grote lege muur een vierseizoenenwandkleed maken van vilt, maar dat kan pas in april af zijn, dus dat duurt nog even voor dat dat er hangt.

Jee, je moet wel geduld hebben voor mooie dingen...

Dus bedacht ik een tussentijdse oplossing om het lokaal al wat meer aan te kleden. Bij het tuincentrum vond ik in de voordehelftvandeprijsbak pakketjes met kleine rijstlantarentjes die je zelf kunt (be)schilderen. Ik kocht er maar meteen een paar en zette aan het eind van onze inspirerende zondag mijn twee meiden aan het werk:
Vandaag hing ik een hemel op boven het speelhuisje, en een lange stok boven de tafel, alwaar ik de sprookjesachtig beschilderde lantarentjes aan hing. De kinderen vonden ze alvast prachtig, ze wezen er steeds naar en zeiden 'Mooooooi'. Let dus maar niet op die hele lege wand erachter, en ook niet op stagiaire die hard opdrachten aan het maken was (batterij van de camera was leeg na 1 foto, dus ik moest het hiermee doen). Het gaat om de lantarentjes aan de stok...

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg leuk idee, ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er ook heel leuk uitzien, wat een leuk idee zeg!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig! En als je hulp nodig hebt... er zijn genoeg crea ouders ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...