donderdag 10 februari 2011

nieuw project

De sokken zijn af, haasjes klaar, nu het appelbloesem-lampekapje nog afmaken en een nieuw project kan beginnen!
Uhm... ik ben er al aan begonnen:
Het worden sloffen, gebreid van zelf gesponnen (niet door mijzelf, al heb ik wel en spinnewiel staan) en zelf  geverfde wol. Ik heb een keer deze streng gekocht met als doel sloffen te breien, en nu na ruim een jaar ga ik het dan ook doen. Als ze klaar zijn zet ik er een zool onder. Eindresultaat volgt vanzelf op deze blog...

Op mijn werk vond ik ook nog 3 bollen wol waar we niks mee doen, dus dacht ik om er poppendekentje(s) van te haken. Ik ben verliefd geworden op al die granny squares die ik overal in blogland zie, dus die ga ik ook eens proberen. Na mijn gelukte bloemetje wil ik meer!
Overigens heb ik nu 7 vragen binnengekregen om te beantwoorden, dus binnenkort volgen de antwoorden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...