maandag 6 juni 2011

een mutserig blogje

Wie mijn blogbericht van gisteren heeft gelezen
weet dat ik naarstig aan het breien ben
aan een zomerse muts voor zoonlief,
in zo'n beetje dezelfde kleuren als die van de muts
die al aan zijn hoofd vastgegroeid was...
Hij is nog niet af,
maar wel bijna...
En zoonlief werd ongedurig van al dat gebrei,
had ik niet nog een breiwerkje liggen waar hij mee verder kon?
Nou ja, een kinderbreisel van mijn eerste zelfgespronnen wol,
niet zo heel regelmatig dus, maar neem maar hoor...
En zo zit meneer nu (zelfs in zijn bed...zucht)
te zwoegen op een muts voor zichzelf,
van bruin schaap...

6 opmerkingen:

  1. Ik zag hem vanmiddag met dat benauwde weer ook zitten in de auto met zijn wollen muts :D. Tijd dat die van jou klaar is! Ik vind hem in ieder geval erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mutsen:-)
    En wat geweldig dat hij zelf de pennen heeft gepakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou de pennen lekker laten zit, das pas hip hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige muts!!! (en heerlijk dat je zoon kan breien, hier wil onze kleinste ook alsmaar haken, maar als je net 3 jaar bent is dat nog niet zo makkelijk :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mwhahaha, amuseer me kostelijk met dit verhaal. Leuke foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...