dinsdag 6 september 2011

boek-en-knielap-swap

Ik lees graag, ik koop ook graag boeken
(meest 2e hands), maar krijg er ook veel, 
en op een gegeven moment is de boekenkast vol...
Tijd dus om mijn gelezen boek 
op een leuke manier kwijt te raken,
door te swappen!
Wie heeft er interesse in dit boek,
van dezelfde schrijfster als Haar naam was Sarah?
En dan kwam ik nog knielappen tegen,
donkerbruin, suede, lekker retro ;-)
 En ik heb een zoon die best knielappen gebruiken kan, hoor,
maar no way dat dat op zijn broek komt!
Dat is niet stoer, zeg!
Dus wie kan ik daar blij mee maken, 
en dan krijg je de groene appel er zomaar bij!
Wie interesse heeft laat het hieronder weten.
En ik hoef er geen boek of knielappen voor terug,
ik laat me graag verrassen...

5 opmerkingen:

  1. ik wil wel mee doen hoor ik heb echt staaaapels boeken...... om mee te swappen ;-) en ook nog wel andere dingetjes, ooit gekocht in een wilde bui dat ik dacht dta ik tijd kon vinden om te naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel interesse in de knielappen hoor :) , waar zou je graag mee swappen, kijken of ik je kan helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk idee. Ik wil ook graag met je ruilen. Ik lees weer erg veel de laatste tijd en het stapeltje "nog te lezen" slinkt aardig, dus het boek lijkt me erg leuk. Maar ook de knielappen zijn hier erg welkom. Hier twee jongetjes die het nog wél heel stoer vinden om knielappen op hun broek te hebben en het ook zeker wel nodig hebben ;o) En leuke ruildingen genoeg... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nu pas begonnen in 'haar naam was Sarah' en dat is wel een heel mooi boek, dus wil ik nog wel een boek van haar lezen.
    En knielappen..daar hebben we er nooit te weinig van...

    Dus ik wil wel ruilen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaah het boek! dat zou ik wel heel graag met je willen ruilen....zeg maar met wat je zou willen hebben

    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...